“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Rabu, 4 Julai 2012

Today Mode ~~~~cari koje lain punye spirit....




Hai fren2 ku yg teramat dikasihi & disayangi seadanye..hahahaha
Today dtg kje dgn semangat yg begitu waja skali di mana aku rasa mcm nak cari kje lain.
Tiada masalh yg berlaku..problem pun xder..xpi kenapa nak cari kje lain..hahha..
gler la jwbnye aku nie..saje je..kakakakaka....statement dish aaarrrr...kakakaka..
bak kate org ganu "dak pe la"hahahah..betul x perkataan nie..nmpk mcm 'gojes" je..
wallaweiii...hebatnye..huhuuhuh,....eeee..ape punye statement xder kaitan langsung..
Apa pun ade 1 picture aarr aku nak share ngan fren2 aku yg begitu ku sayang..
let cekidiott the picture..

Gojes x pengentahuan yg aku provide nie...hihiihi..

Wassalam...

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..