“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Isnin, 23 Julai 2012

Puasa 2012 Part - Two & Three

 
Aduh,, Ah lan Wassalam, fren2..pose 2012  part - two tertinggal..semalam x sempat nak update..kikikiki..
aduhai....entah ape yg dibuat sekali jadi x sempat. nevermind kite compile together2 la with part - three.
 What's the topic today ye..guest what.!!!!!..kakaka..mcm lagu pink la...
First step apa pun kita citer pasal Doa Pose day ke-2 & ke-3 yea..alang menyeluk pekasam biarla kiter mkn terus pekasam tue..uuppssss..sedappnye...

 Doa Hari - 2
Yaa Allah! Dekatkanlah Aku Kepada Keridhoan-Mu Dan Jauhkanlah Aku Dan
Kemurkaan Serta Balasan-Mu. Berilah Aku Kemampuan Untuk Membaca
Ayat-Ayat-Mu Dengan Rahmat-Mu, Wahai Maha Pengasih Dari Semua Pengasih!!

Doa Hari - 3
Yaa Allah! Berikanlah Aku Rezki Akal Dan Kewaspadaan Dan Jauhkanlah Aku
Dari Kebodohan Dan Ke sesatan. Sediakanlah Bagian Untuk Ku Dari
Segala Kebaikan Yang Kau Turunkan, Demi Kemurahan-Mu, Wahai Dzat Yang Maha
Dermawan Dari Semua Dermawan!






ayaaa....x sabar betuk nak balik kg nie..kuatkan semangat aku ini..kikikiki..balik kampung...ooo balik kg...hati riang....


ok lah..wa cau dulu yea bro2 & sis....
As Salam & selamat menunaikan ibadat puasa.

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..