“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Jumaat, 27 Julai 2012

Puasa 2012 Part - Six & Seven




Hai..x tau ape nak share ngan korang sempenan HAri JUmaat ni...xpi hari ni dah ari ke-7 puasa.Alhamdulillah still lg dpt berpuasa.ESok lusa x tau lagi..Insayaallah kalau di beri olehNya tenaga yg cukup.Amin.


Walau apapun sy tetap nak sharekan ngan korang sume kelebihan berpuasa utk Hari yg ke-6 & ke-7.
Harap sama2 lah kita dpt muasabah diri kita..terutamanya diri aku ni yg serba kudus..


Doa Hari - 6
Yaa Allah! Janganlah Engkau Hinakan Aku Karena Perbuatan Maksiat
Terhadap-Mu, Dan Janganlah Engkau Pukul Aku Dengan Cambuk
Balasan-Mu. Jauhkanlah Aku Dari Hal-Hal Yang Dapa t Menyebabkan
Kemurkaan-Mu,
Dengan Anugerah Dan Bantuan-Mu, Wahai Puncak Keinginan Orang-Orang Yang
Berkeinginan!
Doa Hari - 7
Yaa Allah! Bantulah Aku Untuk Melaksanakan Puasanya, Dan Ibadah Malamnya.
Jauhkanlah Aku Dari Kelalaian Dan Dosa-Dosa Nya. Dan
Berikanlah Aku Dzikir Berupa Dzikir Mengingat-Mu Secara Berkesinambungan,
Dengan Taufiq- Mu, Wahai Pemberi Petunjuk Orang-Orang Yang Sesat.  



ok daaa..As Salam..

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..