“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Khamis, 12 Julai 2012

Bila AKU bernama SUzilaily Binti Ab RAhman


kakakaka..entah ape tajuk kali ini..tajuk xleh bla...ohhhh..riak & takburnye diri saya ini..kikikiki..
Oh no..No..No...jauhilah diriKu dari sifat2 ini...Insyaallah..
Today(12/07/2012) will be going to pAsar Malam..cari nasi kerabu Bangi..sgt2 menyentuh sanubariku...
huhuhuhu...plus berjalan2 mencari santapan utk mata saya ini..cucikan mata hatiku..kakakaka..
entah ape statement pun x tau..
Malasla nak tulis lagi..nak letak gambarla..aku rasa mc cantik & bagus jgak utk santapan fren2 aku kat luar tue..& yg penting utk aku pun. Semoga dirimu lebih baik dari semalam..YEAH!!!!!

apa lagi lets cekidiiot this foto below.....
Sory la ade bunga je..aku nie kan MEK BUNGO..hahaha...babai....always wish you all 
GOD BLESS YOU..
Insyaallah..daaaaaaaa...

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..