“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Selasa, 10 Julai 2012

Sekuat Ini Kah Aku


Hi my fren...long time no updates my blog..well..well..well..west..hahahahaha..
Adakah aku mcm kata2 yg aku post kat atas nie....hahahaha..
kalau la yea..Alhamdulillah..kikikiki..xpi ader ke..ayaaa...tepuk la dadaku sendiri dan tanyela Iman ku ini..hahahha...
urmmm..ok lah malas la nak tulis lagi...memang xder sifat rajin menulis pun dalam aku nie..kakaka..
Selalu tulis cerita tergantung...Sori ye fren2...
babai...c u after this...

2 ulasan:

CHIeqs berkata...

sekejap ada sekejap xder...kuatkanlah iman saya ini Ya Allah...

Tanpa Nama berkata...

sy kena sentiasa tersenyum apabila kena lipat kain..kakakaka..ader kaitan x ngan post kat atas tue...please advice.

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..