“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Sabtu, 21 Julai 2012

Puasa 2012 Part - One

Sempena dah masuk bulan puasa ni, topik aku sekarang ialah pasal pose la...Semoga pose thn ini lebih baik dari yg sebelumya. Insyaallah.
Al maklumla  apa yg dishare kat sini semunya tazkirah utk aku..if ade member2 yg terasa, merasa & berasa..maafkalah diri aku yg kerdil ni..Amin.
Firstly, kita share dulu la doa utk Hari pertama puasa ye.: eh...kiter tgk dulu la apa niat nye dulu utk pose yea..sape2 yg x tau tu leh la baca yea..
 @ 

Berpuasa.. Dan Ibadah Malam Ku Sebagai Ibadah Orang-Orang
Yang Benar-Benar Melakukan Ibadah Malam. Dan Jagalah Aku Dari Tidurnya
Orang-Orang Yang Lalai. Hapuskanlah Dosa Ku ... Wahai Tuhan Sekalian
Alam!! Dan Ampunilah Aku, Wahai Pengampun Para Pembuat Dosa."


Terima kasih utk housemate saya Cik Shareena kerana masak nasi goreng pg tadi utk sahur...

Saya nak hadiahkan sejambak bunga la utk dia..kakakaka..
rose merah..sooo...seksiiiii...
lets cekidiot 






Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..