“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Selasa, 17 Julai 2012

3 Hari LAgi Nak pose..YEah..


Hai kawan-kawan..I'm come back for writing in my blog...Yeah...lagi 3 ari lagi kite nak menyambut bln puasa..Alhamdulillah syukur..moga this year dpt pose...Yeah!!!!!..mcm dlm mentor tue...Syukur skali lagi.
xpi aku ade masalah besar yg x pasai2 melanda jiwa & raga ku di mana aku dah excited nak Raya..Astqfirullah...Wake up Suzi..pose lum lgi dah nak raya...apa pun aku sgt teruja uk puasa kali ini semoga diriku menjadi lebih baik dari sebelumnya..Insyaallah..Amin.Begitu jgak utk kwn2 aku yg sekaliannye semoga dirimu pun menjadi lebih baik dari semalam.INsyaallah.
utk aku yg selalu lupa niat..
this year mb rasa cepat coz x sabar nak tunggu Puasa, lepas tue raya  plak..dan...jeng22222...lagi x sabar tunggu dinner..this year awal cikit dinner..kakakaka..Penang lagi tu buatnye..jauh beno tu Mak Jemah oooiiii..dah sama mcm aku balik Pasir MAs tue...but aku alright je...bak kata pepatah"Jauh perjalanan Luas Pengalaman" betul x nie aku tulis..arap maklum la..bak ni FAILed la...huhuhuhu...


Apa pun saya sudah malas nak tulis..kakaka..no IDea dah bro...mcm biasa memang aku x minat nak menulis mcm dlm diari nie..apa pun aku tetap santapkan korang sume as my fren with gmbr2 yg senantiasa GOJESSS..


Lets Cekidiot photo below & right.
Harap Aku dpt ikut Jadual ni..kikikiki..

As Salam..






Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..