“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Rabu, 25 Julai 2012

Puasa 2012 Part - Four & Five



Alhamduliilah..ari ni dah masuk ari yg ke-5 puasa..masih lagi sempat mengerjakan suruhanMu.Insayaallah.
Apa pun sy nak updated ape yg best utk ari ke-4 & ke-5 pose.
Harap ini jadi tatapan utk saya lagi indah if kan share with fren skali.
Amin.

Doa Hari - 4
Yaa Allah! Berikanlah Kekuatan Kepada Ku, Untuk Menegakkan
Perintah-Perintah-Mu, Dan Berilah Aku Manisnya Berdzikir Mengingat-Mu.
Berilah Aku Kekuatan Untuk Menunaikan Syukur Kepada-Mu, Dengan
Kemuliaan-Mu.
Dan Jagalah Aku Dengan Penjagaan-Mu Dan Perlindungan-Mu,
Wahai Dzat Yang Maha Melihat. 

Yaa Allah! Jadikanlah Aku Diantara Orang-Orang Yang Memohon Ampunan, Dan
Jadikanlah Aku Sebagai Hamba-Mu Yang Sholeh Dan Setia Serta
Jadikanlah Aku Diantara Auliya'-Mu Yang Dekat Disisi-Mu, Dengan
Kelembutan-Mu, Wahai Dzat Yang Maha Pengasih Di Antara Semua Pengasih. 


As Salam la UOLSsss..

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..