“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Rabu, 18 Julai 2012

Bila Hati Terasa Dekat.




Perasan x entah brape kali tajuk post aku  ade tertulisnye Perkataan"Bila"....arap korang perasanla yea..hahaha..baet mcm ader je org baca post aku kat blog nie...taula pengikut x ramai..kakaka...apa yg penting aku yg baca itu HArus..kikikiki..Wallah...
Harap saya dapat lakukannya.Insyaallah
Tajuk post kali ini agak mcm ke arah timur je.kakak..ocean blue ker..wawawawa...engat Tan Sri Najib ke yg buat ceramah masa pembukaan  program" Iam4u tue...kakaka..DAsar Ocean Blue.....Yeah!!!!mcm dlm Mentor...uk aloh...aloh..aloh....
Tajuk sebenarnya xder kaitan pun...kakaka..saje nak buat ramai yg teruja...teruja..teruja & terus teruja...Teruja Ker..hahahaha..kenal pun x ..camner nak teruja....Relaks...Relaks  relaks...


mcm biasa la..ending2 camnie aku mls dah nak pk ayat ape lagi nak tulis...kakakaka..dah citer ntah ape2
..harap maklum la yea kwn2 sekalian Alam..


Doakan yg terbaik utk saya & saya pun selalu doakan yg terbaik utk anda,,,,ceeeee wahhhh..kakakaka....
Insyaallah...slow2 ya..nak baik kena slow..hahaha.....


As salam Wahsalam....

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..