“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Selasa, 17 Julai 2012

Bila JIWA Terasa BEnci




Apakah yg ingin aku katakan ini..OH MY GOD...astaqfirullah H.A...tidak patut utk disuarakan dilaman sesawang ini..kakaka....tui...kikikikiki...xpe la..saje suka2....that's my secret resepi tau...huhuhuhu..arap2 para gojes saya tidak cemu nak baca.entah ape entry mengarut...xpi kdg2 memang ade rasa benci...terlalu umum utk menyatakan benci itu..kikikiki...
kadang2 terbaek jgak..apa pun aku sgt bersyukur kerana rasa benci aku xderla berlarutan & berdendam-dendam....biase aarr pompuan taman terlebih sgt tue yg mudah tersentap baik tue..arap aku x cmntue & terkawal lg..Insyaallah..Sesungguhnya Tuhan itu sentiasa bersama umat-umatnya yg selalu ingat kepadaNya..Insyaallah..AMin.


Ada lagi ni nak koba nie.xpi ok gak klu kdg rasa benci xderla over acting sgt perangai tue...wawawawa....setuju x???????
boleh muasabah diri cikit...cikit2 leh baiki diri kite..dok gtu...kakakakakaka...xpi yg hairan besar tu yg mana kdg2 rasional pikiran aku yg xleh nak terima..wujud jgak golongan yg x memang x rasa diri xder kesalahan...Ya Allah..jauhkan diriku ini dari bersifat mcm tue...Insyaallah..ader juga yg rasa diri selalu betul x mau pikirkan org lain..yg xleh bla tue xleh nak terima pendapat org..mula lah kata bkn2..mcm2 la perangai org kan...ayaaa...cbuk je cerita perangai org, sendiri punye perangai....oohhhh....kepala terus jd sakit...kikikikiki...dahla sakit jiwa kacau terus...wawawaw..ngeeeeee...maafkan saya Cik SUzilaily....hahahah...berat molek....!!!!!!!!...
Tomyam pengubat dikala Jiwa terasa Benci..urmmmm...yammm..yammm
Ada kaitan ker gmbr Tomyam Udang ni ngan POst aku nie...cikit2 la aroma terapi yg paling bagus utk Jiwa aku..kakakaka..

Cukup aaarrr..letih doh..xdok idea doh nok tulis...cont next time...Doakan yg terbaik utk saya ye..SAya pun selalu doakan yg terbaik utk anda2 semua....

babai...As Salam...


Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..