“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Ahad, 29 Julai 2012

Puasa 2012 - Part Nine




Tup..tup dah masuk 9 ari dah kiter puasa ye.....cepat rasa masa berlalu..putaran terlalu pantas xpi masihkan diri aku ni berada ditahap yg tiada improvement...cikit2..harap ada...sentiasa mengucap syukur & mengingatiMU...setiap & disaat aku hadapi masalh & musibah , Engkau yg mampu menenangkan. Kenyataan!!!!!.Sesungguhnya Allah telah menjanjikan kpd setiap umatnYa apabila engkau ditimpa musibah @ masalah datanglah kepadaku nescaya engkau akan berasa tenang..Insyaallah.Amin.
* sekiranya ungkapan sy ini salah sila perbetukan wahai kwn2ku.* 


Untuk part nine kali ini, apalagi jom kita tgk apa yg best utk posa ari yg ke -9 ni.
mestilah pada doanya.


So lets cekidiot doa utk ari yg ke-9.

Doa Hari - 9
Yaa Allah! Sediakanlah Untuk Ku Sebagian Dari Rahmat-Mu Yang Luas, Dan
Berikanlah Aku Petunjuk Kepada Ajaran-Ajaran-Mu Yang Terang, Dan
Bimbinglah Aku Menuju Kepada Kerelaan-Mu Yang Penuh Dengan Kecintaan-Mu,
Wahai Harapan Orang-Orang Yang Rindu.

Sesungguhnya begitu indah doa utk setiap hari kita dibulan puasa ini.
Ok lah..sy doakan anda sekalian semoga seindah & seceria bulan puasa ini & juga utk saya.
daaaa..wassalam..



Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..