“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Sabtu, 28 Julai 2012

Puasa 2012 - Part Eight


Morning di pagi Sabtu (28/07/2012) bersamaan dgn 8 Ramadhan..WOW!!!!pagi2 sudah updated blog..kagumnye ngan diriku..sepatutnya time ni tdo lg..sedih & sedih sabtu pun kena koje lagi..sgt2 sedih..housemate sume duk tdo2 lg.Aku sat g kena g mandi...URh...suzi!!!suzi!!!..
Ari ni cam biasa leh trun lambat sikit..jem der la sgt ari sabtu ni..kat bangi ni nmpok gayo mcm sume org xkje ari sabtu..x mcm pat kje aku cikit2 ade unsur2 pemerintahan komunis & kapitalis...kakakaka..
Ahhh!!!!malasla nak sebut lagi..pat cari rezeki tu apapun kena redha & pasrah xpi x semetinye kena giveup..Insyaallah rezeki itu ade di mana2..Amin..
Memandagkan ari ni dah ari ke-8 saya puasa, share cikit la pasal zat2 puasa utk ari yg ke-8..kawan 2 jgnmarah ye ..ini hanyalah utk tatapan diri aku je..

Doa Hari - 8

Yaa Allah! Berilah Aku Rezki Berupa Kasih Sayang Terhadap Anak-Anak Yatim
Dan Pemberian Makan, Serta Penyebaran Salam, Dan Pergaulan
Dengan Orang-Orang Mulia, Dengan Kemuliaan-Mu, Wahai Tempat Berlindung
Bagi Orang-Orang Yang Berharap

Amin Insyaallah..



Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..