“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Sabtu, 2 Jun 2012

x Sabar Nak keje Ari isnin.


woww!!!!..best gak tajuk nie...kakakaka..x sabar nak g kje ari isnin nie..apa ade pada ari isnin nanti..
tadaaaaa...kikikikiki...jap agi la br citer apa yg excited sgt nak g kje ari isnin nie...
Ari nie cuti PUblic, so aku pun cuti la..exclly sama je..sabtu kje smpai kul 1..
memandangkan cuti..ape ye aktiviti nak buat...kreta xder..moto je ade/\..xkan nak g jln ngan moto plak..sah2 blh brape  org je naik moto..nasib baik hosmate aku ade kete leh la merendak jap..
planning baik g la bwak diorang main bowling kat Metro point kajang nuh...kikikikikikiki..aku nie entah nape main bowling je..macam org darak pulak..kikiki..it's does't matter la...ade aku kesah ker!!!!!


sebelum naik atas kat bowling aderla gerai2 or kedai yg jual barang murah & cute kat hall bawah tu dlm metro point..jalan2 jumpa la kalkulator....bagi aku cute la..sebb tu aku beli..harga mahal gak la bg aku..wawawa..kalkulator gmbr doremon..ade kaler pink hello kity xpi tinggal 1 je..mestila dah ramai ore bukak tgk..dgn rase kecewa terpaksa la aku beli yg deremon punye kaler blue..ok gak...
ni aku upload gmbr kakulator yg aku begitu teruja nak g kle ari isnin nanti..


ok lets cekidiottt my new kalkulator,doremon lagi...blue tue.....

taraaaa..kakalkulator baru..arap pas nie rajin la duk tekan-tekan...

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..