“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Jumaat, 15 Jun 2012

Lovely Day



Morning Hari JUmaatku..

Alhamdulillah untuk sampai ke HAri ini…Amin.
Ya Allah, ampunkan dosa2 mak ayah aku, adik beradik ku , aku & seluruh keturunan kerabatku..Insyaallah..

Yea!bab kata Nas Ahmad dlm Mentor..kikikiki…JUmaat ku yg tercinta…sangat2 suka hari nie. Apa nak citer ye di hari JUmaatku ini..Hari kat opih ade masuk staff baru lagi.kali ni account department jgak..uols nak tau rase mcm company aku nie dimonopoli oleh org Melayu dah…1 pencapaian yg bagus nmpaknye…korang camner persepsi….positifla kan..huhuhu..

Apa yg nak Tazkirah utk aku yea hari ini…korang!!!apa leh tulis yea..kakakaka..apa yg aku tau Jumaat memang sgt2 aku suka..
I love Jumaat…
Semoga hari nie lebih bagus dari hari2 sebelumnya dan aku smoga lebih better dr semalam..Yeah!!!!hahahha..aku tengok sama je.kakaka..kerja macam pasir tu still lagi ada dlm diri aku nie..bila laa nak up cikit macam batu block yg buat jln raya tue…kuakuakuakuakuaJ

Ayaaa..ok lah..perasaan malas nak tulis dah dating nie tanpa diundang..apa lagi aku kena cau laa..xleh nak paksa2 nanti entah aper aku tulis aku pun x faham…

Ok la..Wa kena BEB cau dulu la bro…daaaa..
As SalamJ

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..