“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Selasa, 12 Jun 2012

Bila Perut x tau nak makan ape


hi uols semua....lama x tulis curahan rasa yg mempunyai banyak rasa.
Petang nie akan tdo dirumah bujang sendiri dibangi lama dah x tdo sana.
rindu plak kat katil gua tue & bilik mcm sarang tikus tue...harap maklum la..

Rasa badan terlalu penat la..mlm nie baik punye..tdo awal la..hahaha..
xpi ape jawapan untuk perut aku nie..no answer..cian perut saya nie..
mesti ker tomyam lagi + telur dada or pasar malam je..mcm ok jer..
hahaha..ape lg roja housemate la g pasar mlm.
Sorang mcm xder kerelaan je..hahaha..xpi ok jer..huhuhuh..
apa pun nak beli ape jgak kat sana...selera yg sama jer..xder beza yg bezanya blh beli tudung la.
hahaha..pompuan..pompuan...mestila...kikikiki..Confirm jd pasar malam..yeyeyeyeye..

ok la tutupla citer nie...boring la saya nak tulis..kikikiki.
c u...daaaaa...

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..