“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Sabtu, 4 Ogos 2012

Puasa 2012 - Part Lima Belas




Yup..Yup...bangun2...sahur---sahur..nmpaknye mcm housemate aku dah bangun tuh utk sahur..
Alhamdulillah....Ari ni kje lg separuh hari.xpi xpe...mcm biase je...
Sentiasa bersemangat & bertenaga...Cayok suzi.....Do your best for your life & your family..
CAPS LOCK..hihihiih....
 Sayu plak rasa waktu2 sahur ni klu duk sebut pasal family nie...aduiiiii....manjanye aku..ooo tidaaakkkk..
Kuatkan semangat aku ini. terasa mcm nak peluk je mak & ayah aku nuh kat kg tu...
Ok lah SUzi...BE STRONG BEBE.......STRONG...STRONG mcm Malik Nor ker?hahahaha..
Sedar x sedar dah masuk ari yg ke-15 dah puasa...oooo...no..no..jgn tinggalkan daku.....
Di pagi yg baik ni..kiter tgk dulu apa doa kite utk ari yg ke-15 ni..
Semoga menjadi tatapan kiter semua..especially aku la noh..

"Doa Hari - 15"
Yaa Allah! Berilah Aku Rezki Berupa Ketaatan Orang-Orang Yang Khusyu'.Dan
Lapangkanlah Dadaku Dengan Taubatnya Orang-Orang Yang Menyesal,
Dengan Keamanan-Mu, Wahai Keamanan Untuk Orang-Orang Yang Takut. 




daaaa..selamat tdo balik yea...kikikikik...

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..