“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Ahad, 12 Ogos 2012

Kalau Aku Buat Dosa.......



Awal2 lagi nak bagitau....tulisan ini dikredit oleh Majalah Solusi edisi-46 yg rasa boleh dibuat santapan jiwaku yg begitu kerdil ni..Insyaallah...

  • aku akan diharamkan daripada mendapat ilmu yang bermanfaat.
  • aku pasti sentiasa murung dan akan wujud keresahan dalam hati
  • segala urusan yang aku lalui setiap hari pasti dihurung kesusahan & kepayahan
  • perkara ketaatan diharamkan daripada diriku
  • aku diharamkan daripada mendapat keberkatan
  • terasa sempitnya dadaku
  • aku terus bergelumang dgn pelbagai perkara buruk lagi
  • dosa & maksiat itu menjadi kebiasaan bagiku
  • sedihnya apabila Allah menghina diriku ini
  • hatiku bertambah pedih ketika manusia lain memandang hina kepadaku
  • bahkan, binatang ternakan turut melaknatiku
  • hanya kehinaan yang layak buat diriku
  • hatiku dipenuhi dengan titik-titik hitam
  • aku diselubungi kelaknatan
  • doa aku terhijab & terhalang daripada dimakbulkan
  • aku tidak lagi mengecapi kebahagiaan
  • perisai malu tidak lagi bertahan dalam diriku
  • tanpa disedari, nikmat yang ada telah ditarik oleh Allah
  • diri aku sudah tentu dibaluti perasaan takut yang tidak terperi.
As salam....

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..