“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Ahad, 7 Oktober 2012

October 7



October 7 suda ye..pejam celi pejam celik,, alhamdulillah..masih lg boleh celik...kikikiki...
sajer nak citer kisah ari weekend utk org2 yg status bujang mcm aku nie..hahahaha...
entah bila nak bujang....xpe lum sampi masanye lg...aku tahu mesti yg diAtas sana dah aturkan yg terbaik utk hambamu yg bernama Suzilaily binti Ab Rahman nie..kikikikiki..Amiinnn.....

Ari ahad ari ni tau..entah kenapa aku ni rajin sgt2...awal pg dah bgn..basuk kreta...nanti kalau lmbt dah cerah sgt pastu panas lagi..yg takut tu, takut jiran aku yg sebelah aku tu pun bgn..pasti dia pun seeeboookkk duk berkeliaran kat luar rmh dia..hahahaha.....tuduhan betul al..kikikikiki..watever la...

Ari ni jg aku kemas rumah, kemas bilik....kemas je tau xpi x lipat pun kain2 aku tuh...tggu dtg seruan dlu baru lipat..yg terkejut aku siap blh mop lantai tu...sepanjang aku duk membujang kat ngumah dah nak hampir 3 tahun, baru 2 kali aku mop lantai....ader brand ker?hahahaha..sengal...kakakaka....
Sambil tu tukar posisi katil aku skali..hahahaha...

korang mesti x tau kan..aku siap buat kuih jeput(cekodot) pisang lagi..hahahaha...
entah kenapa rajin sgt aku ari nie..hahahaha...nak tg x jeput yg aku buat tu..jgn terkejut kalau kaler tu mcm lampu rosak tau..hahahah..

hahaha..ni la jeput sy...hahaha..agak2 pass x?wawawawa...

ting tong ting tong...aku mcm surirumah pulak..hahahaha..mcm je tau..kalau real mau pengsan aku...hahahaha...
 ari penuh ngan tugasan2 yg sentiasa x habis..hahaha....mau real mcm nie..petang je kena hantar adik g TBS pulak...dia dahnak balik melaka...ngumah kakak aku lama dah x pijat..hahahaha..
biarlah..nak jgak hidup utk diri sendiri..hahaha..ini laptop kan time aku ader idea nak update blog mula lah dia send signal " high CPU usage" pulak..adoooiii..nampknye kena stop cni dlu la..kalau taip pun bkn blh publish pun..hahahaha..sengal molek..

ok daaaa....As Salam..

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..