“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Rabu, 10 Oktober 2012


hi..uols....nak tau time nie GM sy dah kuar so blh la...mengambil kesempatanyg ader utk updated blog  ni..hahaha...mengarut je...biasela..petnag2 yg indah ini.....masih lg kena balik 6.15ptg...xpi xper  starting esk,GM 2 ari outstation..hahaha,,...pastinya 6.15pm xkan rasa lambat..hahahah,.....
Arious suzi..kakakaka...
apa nak share ye..ok lah...kiter credit2 la apa yg mcm best kat FB tu...yg rasa blh aku pakai tika jiwa rasa kacau..hahaha...@pun jiwa drasuk ke...hahaha...
Waallah la suzi..ngempek ape je...
so lets cekidiot what are I want to share with uols for this evening...
Photo je tau..x suka tulis2 ..hahaha



amacam...best x..tatapan saya ni..arap2 ini sentiasa berguna utk saya...doakan saya ye..Insyaallah..

As salam..daaaaa....

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..