“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Isnin, 17 September 2012

Dner At Copthorne oRHID hOtel - Part One

Morning uols..hahaha..ader part2 pulak tue..koya..kakaka..
hahaha..dayang queenn yg  cute...
dah brekfest ko blum...wawawa..sy suda.....Alhamdulillah rezeki...ari ni dpt brekfest kat Copthorne Orhid Hotel, Penang..fest time sampai Penang..xpe la..Alhamdulillah.hihihi.Ader citer best ni nak habak mai kat depo2 follower Oyster ni..xder la best sgt..hahaha..lucu pun ader xpi alhamdulillah la..rezeki..hahaha...u tau aper citer tue..hahaha..dapat "queen of The night" tau mlm kelmarin...hahaha...gambar lum ambik lagi ngan ore yg ambik gmbar tue..hahahah..tempat dner this year bagus, comitee best2 w/pun every year muka sama je termasuk aku..hahaha..ye la masih bujang...apa salahnye..yg x bujang pun every year jgak joint...hahahaha...chairman tis year..hahahaa..manyak org complen..aku pun termasuk jgak...hahaha,,jahat tueee saya....apa pun GM so sporting every year...kelas ko Mr Wong..hahahahaah...huhuhu..tgk hak ni dulu la...sajer kenang-kenangan jiwa..hak lain nanti menyusur kemudian yea..


Alhamdulillah..rezeki berpihak kepada saya..hahahha..
As Salam..Salam 1 Malaysia....







Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..