“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Ahad, 9 September 2012

Apa Akan jadi bila stresssss....



petang uols semua...
sorry..lama menghilang..hahaha..entah ke mana aku pun tara tau..hahaha..
Cun x tajuk kali ni...arap2 aku pun dpt info jgk...sbb aku selalu stress..
apa yg stress pun x tau....kena byk muasabah diri & bc motivasi2..hahaha..
mcm ape je...kan...apa pun tgk la picture kat bwh ni..entahla..aku x tau...
arap2 dpt jd pengentahuan kat semua yg sudi bc blog aku yg x seberapa ni...
Waaaalllahhh..
hahaha...

Ini la jdnya...entah jadi or x?hahahaa..senget punye statement..

BAbai..Insyaallah semua....ddaddaaadaad...

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..