“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Selasa, 6 Mac 2012

bila seorang PENGURUS mendapat surat cinta yg ke-3: Part one

 kisah seorang pengurus sebuah company public listed..huhuhu yang tempoh 6 ke 7 tahun bekerja telah mendapat surat cinta utk kali yg ke-3. Dalam masa beberapa tahun itu hingga sampai surat yg ke-3 masih tidak mengentahi siapa yg begitu tidak berputus asa untuk meluahkan perasaan cintanye kepada pengurus itu setelah sekian lama memendam rasa tetapi masih tiada jodoh antara mereka apabila sekali lagi pengurus itu tidak dapat menerima isi hati kandungan surat itu dalam erti kata lain sekali lagi menolak lamaran surat itu.

Jiwa Pengurus itu sungguh kental & kebal bak tembok batu, walaupun telah mendapat surat cinta yg ke-3, dia masih menolak cintanye secret admire itu..Sungguh menyedihkan hati.Secret admire itu sungguh kecewa dgn penolakan itu. Cintanye x berbalas.Alangkah sedihnye apabila Pengurus itu boleh buat mcm biasa seolah2 tidak mengendahkan perasaan secret admire itu seolah-olah tidak ada apa yg berlaku sedangkan orang sekeliling turut berasa marah dgn sikapnye.

Gosip terus hangat diperkatakan tentang Pengurus menolak kisah cinta iu, Pelbagai spekulasi dan komen2 drp org sekeliling & setempat.
Apakah kesudahan kisah cinta takk berbalas ini,mungkin ada perubahan positif sikap Pengurus itu dengan menerima cinta secret admirenya @ sebaliknya.

Namtikan kisah selanjutnya dlm "bila Seorang Pengurus mendapat Surat Cinta Yg Ke-3 dlm Part:2.
Arious~~~~~

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..