“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Rabu, 28 Mac 2012

Akhirnya Aku kahwin,

Tup2s,  macam hangat je tajuk..kihkihkih..dah nama vice president cik kiah, topic ,mesti hangat drp yg terhangat.hahaha. ari nie mata memang tunggu utk tdo sbb smlm gara2 akhirnye aku kahwin smpai kul 3.30am br tdo itupun secara paksa.huhuhu.
Housemate la yg mempunyai minat tahap kapal api terhadap novel telah meminjam kan novel barunye kpd gue..hahaha..x sanggup rasenye nak tggu esk, lalu terus je bedal..tup2 3.30am padahal baru je habis utk tajuk: Aku, Kau & Kami. Wallah..kena dgn taste cik kiah suzi nie..al maklumla, xder hiburan kat ngumah, sedih bena plok dengar, tv pun tarak..duk bukak FB je bosan jgak bro.hakhakhakJ
Macam diary plak..tulis macam ni bagai..uuurhhh…kurang kegemaran la.
Nevermind la,, bkn selalu..hahahha..

Back  to top la.sudah tersasar jauh ni,…hah, ni vice president cik kiah nok share ngan fren2 blog cik kiah suzi ni..pasal citer ni.ayaaa…MOOD sdh spoil rase mcm x pyh citerla.kahkahkahkah..

Arios la..c u after 2morrow. Insyaallah.

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..