“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Ahad, 30 Mac 2014

Takwin tempat Aku Kje.


Ayoooo..sorry la babe sume..hahahaha,,macam xder entry best je,.....sekejap je rasa weekend...
kalau duk kat tempat kje ...kalau x bz jenuh nak tunggu nak balik...xpi selalu mcm x cukup waktu je kje....
rasa aku kje 24 jam je..hahahaha..poyo..xleh bla..koya pun ada....

Hari ini satu hari duk pulun blog aku ni....kejap je dah tengah hari....rindu lama x updated..nak tukar skin la touch up tu la touch up ni la xpi x jd pun..hahahaha....lama dah tinggal skill entahmana hilang...susah nak jadi.
Tengah2   duk klik sana klik sini...nampak kalendar company aku ni...2014 punya...xpi dah nak masuk April...
lusa April fool....entah apa maksudnya...hari diperbodohkan ke apa..hahaha.jauhilah ...x bagus utk emosi..hahaha...
ni tgk gambar bawoh ni..Calendar company kawe....semaksimum mungkin 2014 bekerja....
Terbaek...terbaek..ambo nok balik kampung pun tunggu ryo jah..hahahaha..


Tu dio....tempat ambo cari rezeki nok masuk 4 tahun doh...ngamok...ngamok..nok 4 tahun doh..hahaha
Alhamdulillah....banyak hikmahnya..

Before end this story teruskan berdoa utk #MH370...semoga dipermudahkan urusannya dan dilindungi olehNYA..AMiin...


Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..