“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Khamis, 24 Mei 2012

Selamat PengantiN BArU

Smekom..

Hari ni nothing to say..xpi terasa rugi plak bila x puasa...itulah padahnya...membuat sesuatu tanpa berfikir panjang.Klau pose genap la 3 ari..

Terasa mcm nak balik kg la..27/05 nie ade fren aku nak kawin..taw x ape nama kampung fren aku tuh..
kikikikiki...xpi inila kenyataan..betul la kata org kenyataan sungguh pahit..
nak tau x ape nama kg tue..nama dia Kampung Batang Bergedik. kampung ni duk dlm Mukim Gual Periuk dan daerah Tanah Merah.

Aku pernah g skali rmh dia..agak pedalaman jgak xpi xder la pedalaman mcm nak g Kg aku kat Lata rek nuh..Apapun memang terbaek..time raya sgt best klu duk betul2 dlm kg.
Apa plak nie bercerita tentang kg org plak..kikikikiki...

Urm..ok lah..malas dah nak menulis..xpi apa pun nak ucapkan Selamat Pengantin Baru utk Cik JUliey & Pasangan. yg akan Berlangsung 27/05/2012 bertempat di KAmpung Batang Bergedik, Gual Ipoh, Tanah Merah, Kelantan.

OKkkkk..dadaaaaaaaaaaaa....

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..