“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Khamis, 4 Ogos 2011

Sahur---->02/08/2011

02/08/2011~~~~~Hari ke-2 sahur

JwawawawJ… dlm kul 12 tengah mlm…huhhuhu…time itu aku tengahJ cibuk follow up pasal container yg urgentJ nak masuk warehouseJ…arrage..direct loading dgn En Mizal (Interway)+my boss IdaJ.
Jeng!jeng..tiba adik aku bangun dgn keadaan gelabah terus trun bawah n ajak sahur..huhuu..dia jerit”wei ko xnak sahur ke dah nak hbis dah nie..”terkejut gue..terus tgk jam br kul 12.45am..hahahha..time aku plak jerit..sambil nak gelak besar..”wei sahur tengkorak basah wei..baru kul 12.45am..kuhkuhkuhkuh…dgn muka mcm bengong dia naik balik n tido…waaaaaaaJrupanya mamai..x blh tido sbb byk nyamuk…wiwiwiiwJ

TaraaaaaaJ~~~~~~
Pastu x abis dgn kejutan yg tahap melampau, dlm kul 4.45am pulak, terkejut aku tengok adik aku tercangat pat tido dia..hahhah..”kau nie apahal sebenarnye ha!!!!!dia kata dia terkejut apabila terdengar org azan kul4.45am…kihkihkihkih…engat dah masuk imsak dan aku terus tgk jam br kul 4.45am..x pasti lg tgk jam tangan plak..pun 4.45am…mmb jiran sebelah pasang radio kut…hihihi..something wrong like that la..~~~~J

Sekian, terima kasihJselamat bersahur.

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..