“Ya Allah ya Tuhan kami, rahmat-Mu yang sentiasa aku harapkan, kerana itu janganlah Engkau serahkan urusanku kepada diriku sendiri meskipun sekelip mata, perbaikilah urusanku, tiada Tuhan yang berhak disembah melainkan Engkau” Amin.Assalamualaikum ,

Isnin, 25 Julai 2011

25/07/2011-Klinik Bandar Baru Bangi

Assalamualaikum & Selamat sejahtera semua wahai kwan2ku.

Ari nie sy cu(EL) sbb temankan adik g klinik Kerajaan Bandar Baru Bangi. alaa...klinik dkt Seksyen 3 tu..utk wat medical check-up..ayoooo..begitu lama skali.mula2 kiteorg g time pg xpi buat plak kul 2 ~4 plak..aku dah mula batuk mcm nak terbelit urat perut.air mata plak kuar mcm air terjun plak.buat malu saje.
Ingat nak jpe doctor jgak, nak sug dia tgk apasal batuk x hilang2 nie..oommm...gudbye la jwbnye..ramai tahap gabang org....



kiteprg ber2 pun balikla..g bank Islam plak..si Kotok nak buat buku bank Islam plak..sampai je kat Bank Islam fasa 1 tu masuk je..mcm plak yg ditanya.mcm foreign worker nak daftar kat jabat Imigresen plak.ayaaa......
ni la gara2 tindakan tg x diplan...pastu dah bosan...ngan soalan2 yg rasa mcm nak bako je bank tue..g plak kat pejabat pos..nak beli setem hasil..setem nie kena matikan.hahaha..nanti kite tembak setem nie.
Peruk dah lapo nie..krok2!!!!!krok!!!...

Semasa kat P0S office:
Adala 1 kakak tue nak pjam pen xpi cara dia mintak mcm nak gaduh je..hahhaha..bla la..datang x bwk pen pastu nak pjam mcm nak ajak gengster.hhuuuhuhu..

dah settle kat pos office....plas stereng keto g plak ke LHDN..kihkihkih..nak g matikan setem.
ayo..masa lalu kut pejabt IMIGRESEn tu..mcm bau ade..bau foreing worker>>>>>>bangla..vietnam..nepal..
aduh pening pkala gue..dahla perut lapor,,batuk plak tue..memang kaw timmmmmm...laaa!!!!!!!!!

Dah settle,, trus kuar g cari makanan..urmmm...nasi  ulam kat jln reko sentral la...
Jam kul 1230 tghari dah..balik n tdo jap...nanti kul 2 kena g klinik bangi tu skali lg.



Kat klinik, sambil adik aku wat medical check up, aku skali check aku punya batuk..ommm..bisalaa..klinik gov nie..lambat bertindak..yg aku hairan,,ada 1 petugas kat kuanter pendaftaran tue,...entah apa kje dia..duduk n borak je..sedangkan ramai org yg sedang tggu utk daftar dan dipanggil..rasa mcm nan baling je kat muka dia..
Now, my turn. doctor panggil...ooohhh..kereknye doctor nie...aku batuk mcm nak mati xnak bg MC plak..
doctor kata' dah petang x blh bg MC, sy bg Timeslip je la..ubat plak lg aku x puas hati..apa ubatnye yg dia bg.plastik pun xder..Imagine kalau ubat tue byk yg x blh nak pegang ngan tangan mcmner?x berperikemanusiaanlaaa...nasib baik ubat aku 3 jenis je....eh!!eh!!x fhmla....

Tiada ulasan:

genG-Geng yg COMel

Follow WIth Me By Tweet..